КОНТРАГЕНТ ІНФОРМ

Обробка для створення та оновлення даних про контрагентів та фізичних осіб в "1С:Підприємство".

Це доступ до інформації для перевірки надійності контрагентів та зниження ризиків угод.

ПРОСТО ВВЕДІТЬ код ЄДРПОУ або ІПН та отримайте досьє по будь-якому контрагенту

ПРОГРАМА ВИРІШУЄ ЗАВДАННЯ

СТВОРЕННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ

Прямий зв'язок з державними реєстрами дозволяє швидко зібрати всі необхідні реєстраційні дані про контрагента.

ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТИ ВІДДІЛУ ПРОДАЖу

Програма допомагає швидко складати і підтримувати в актуальному стані клієнтські бази.

ЗНИЖЕННЯ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ

Система перевіряє наявність судових рішень по контрагенту, а також наявність поточних судових розглядів і їх учасників.

АВТОМАТИЗАЦІЯ РУТИННИХ ОПЕРАЦІЙ

Нікому не хочеться постійно вносити реєстраційні дані вручну, до того ж, це збільшує ймовірність помилки. Програма виключить ці операції з роботи.

Контрагент Інформ - програма для автоматизації роботи з контрагентами

Програма для створення та оновления даних про контрагентів та фізичних осіб в "1С:Підприємство".

Це доступ до інформації для перевірки надійності контрагентів та зниження ризиків угод.

Інформація надається прі підтримці сервісу Opendatabot

Інформація надається за підтримки сервісу Opendatabot


 

ЦБТ Контрагент Інформ використовує дані реєстрів

Реєстраційні дані компанії з єдиного державного реєстру
Реєстр платників ПДВ
Судовий реєстр
Реєстр виконавчих проваджень боржників
Розклад судових засідань
Реєстр податкових боргів
Реєстр спеціальних санкцій на ЗЕД
Чорний список Антимонопольного комітету
Графік планових перевірок
Адреса масової реєстрації

функції програми

Якими засобами вирішуються завдання бізнесу:

Реєстрація нових контрагентів

Реєстрація контрагента в базі 1С:Підприємство всього за декілька секунд після вводу коду ЄДРПОУ/ІПН. І відразу можна виставити рахунок.

ВИКЛЮЧЕННЯ ПОМиЛОК ПРИ ВВОДІ данИх

Людський фактор - одна з причин помилок в бізнесі, але автоматизація може з цим впоратися.

Оновлення РЕКВізИТіВ КОНТРАГЕНТА

Зв'язок з податковою базою даних дозволяє постійно підтримувати інформацію про контрагентів в актуальному стані.

ШВИДКИЙ ПОшуК ДАНиХ прО КОНТРАГЕНТа

Навіть якщо контрагента немає в вашій базі, ви завжди зможете швидко знайти його в базі даних податкової служби.

ПеРеВіРКА НОВиХ КОНТРАГЕНТіВ

Система перевіряє наявність судових рішень по контрагенту, а також наявність діючих судових розглядів та їх учасників.

ВЗАєМОДія з податкОВиМИ ОРГАНАМИ

Сервіс дозволяє виявити заборгованність по податкам, що опосередковано відображає фінансове здоров'я контрагента

для кого створена ПРОГРАМА

Для отдела продаж

ДЛЯ відділу продажу

Контрагент Інформ допоможе менеджерам з продажу завжди мати під рукою актуальну та точну клієнтську базу для ефективної роботи.

Для бухгалтерии

Для бухгалтерії

Програмне рішення позбавить бухгалтерів від рутинних операцій при внесенні даних про контрагентів.
Для руководителя

Для керівника

Програма допоможе керівнику приймати правильні управлінські рішення при роботі з контрагентом, дозволяти відтермінування оплати, регулювати кредитний ліміт.

Для тендерного отдела

Для тендерного відділу

Продукт допоможе тендерному відділу швидко визначити фінансові можливості виконавця та вирішити, чи варто допустити його до участі в торгах.

17+

років на ІТ-ринку


2500+

Автоматизовано робочих місць


40+

проекти рівня ERP


10+

власних програмних продуктів


ПОрівняння

Пактум Контрагент 

Контрагент Інформ


як придбати продукт

Способи поставки ліцензій для продукту

Програма "ЦБТ Контрагент Інформ" поставляєтся на безоплатній основі. Можливості програми можна перевірити в обмеженому режимі після реєстрації вашої копії.

Для повноцінного використання реєстрів та підтримки користувачів необхідно вибрати абонентський пакет послуг зі списку доступних тарифів.
Вибраний пакет можна змінити на більш дорогий в будь-який момент часу з урахуванням вартості попереднього пакета.

Оформити доступ можна, зателефонувавши до нас в офіс чи залишивши заявку в формі нижче.
Можливість оплати картойю через інтернет очікується в найближчий час.

Завантажити стандартну версію "ЦБТ Контрагент Інформ"

  • Бухгалтерія для України (до версії 1.2)
  • Управління торговим підприємством для України
  • Управління виробничим підприємством для України

Завантажити

Завантажити сучасну версію "ЦБТ Контрагент інформ" для конфігурацій на керованих формах

  • Управління невеликою фірмою для України
  • Бухгалтерія для України (вище версії 2) 
  • Управління торгівлею для України 
  • BAS ERP 
  • BAS Комплексне управління підприємством
  • BAS Управління торгівлею 
  • BAS Роздрібна торгівля 
  • BAS Бухгалтерія. ПРОФ

Завантажити

ІнструкцІя з використання Контрагент інформ

ПРИНЦИПи роботи програми

Обробка Контрагент Інформ отримує інформацію із державних реєстрів через сервіси, що надаються компанією OpenDataBot. Вся отримана інформація по кожному контрагенту чи фізичній особі зберігається в вашій базі даних 1С:Підприємство в довідниках контрагентів чи фізичних осіб, а також в файлах, що прикріплюються.

Зверніть увагу на те, що підтримувана платформа повинна бути не нижче версії 8.3.6

Завантажений файл ви можете запустити в вашій версії 1С:Підприємство відкривши його через меню: файл / відкрити. Далі необхідно зареєструвати вашу копію програми та отримати індивідуальний ключ доступу для роботи з реєстрами.

Ввести ваші контактні дані, перевірити поштову скриньку, і ваш обліковий запис буде автоматично активовано. Тепер ви можете користуватися безкоштовним пакетом.

Перевірити існування клієнта, додати контрагента в базу 1С:Підприємство, вивчити досьє контрагента, оцінити його благонадійність та фінансовий стан, налаштувати автоматичне, періодичне оновлення даних контрагентів.

ЦіНи НА використання сервісів

FREE - тестовий доступ

50 запитів в місяць - актуалізація довідників та реєстраційні дані по новим компаніям, актуалізація статусу платника ПДВ

КОРПОРАТИВНИЙ

16 690 грн. / 6 місяців

29 890 грн. / 12 місяців

250 запитів - перевірка КОМПАНІЙ/ФОП:

  • Реєстраційні дані компанії;
  • Повні дані по компанії (КБС, підписанти, санкції, тощо.);
  • Інформації про всі виконавчі провадження: архів + актуальні;
  • Перелік обтяжень рухомого майна; 
  • Перелік об'єктів нерухомості;
  • Судові справи компанії в якості сторони по справі;
  • Виписка з детальною інформацією по об'єкту обтяження рухомого майна 10 виписок;
  • Виписка з детальною інформацією по об'єкту нерухомості - 10 виписок

100 запитів - перевірка ФІЗ.ОСІБ:

  • Участь в судових справах, наявність фіз.особи в базі розшуку, аліменти, зареєстровані ФОП;
  • Інформація про всі виконавчі провадження: архів + актуальні по ІН;
  • Перелік обтяжень рухомого майна по ІПН;
  • Перелік об'єктів нерухомості по ІПН;
  • Обвинувачувані по кримінальним та адміністративним правопорушенням;
  • Виписка з детальною інформацією по об'єкту нерухомості - 10 виписок;
  • Перевірка паспорта по серії та номеру на предмет втраченого / анульованого;


  • 100 запитів - перевірка аліментів
  • 1000 запитів - базове API
  • 1500 запитів - судові справи компанії
  • 100 запитів - перовірка корупціонерів
  • 350 запитів - рухоме майно
  • 20 запитів - замовити повний звіт по об'єктам обтяження
  • 20 запитів - виписка по об'єкту рухомості
  • 250 запитів - інформація по ФОП/приватним особам
  • 250 запитів - дані по ІПН
  • 250 запитів - повне API
  • 250 запитів - автоматизована система виконавчого провадження
  • 100 запитів - викрадені/втрачені паспорти
  • 250 запитів - виконавчі провадження
  • 250 запитів - історія виконавчих проваджень
  • 100 запитів - дані про персону
  • 350 запитів - перевірка нерухомості
  • 20 запитів - виписка по об'єкту нерухомості
  • 20 запитів - отрмати результат виписки по об'єктам нерухомості
  • 250 запитів - пошуковий запит
  • 1000 запитів - cтатистика
  • 250 запитів - платники ПДВ
  • 250 запитів - заборгованість по ЗП

Перевірка контрагента стала ще простішою!

У багатьох странах, на підпріємствах будь-которого рівня, Керівники часто стурбовані питанням сумлінності своїх бізнес-партнерів. Директори різних компаній мають необхідність в тому, щоб перевірити контрагента, Україна в цьому випадку не виняток. Працюючи на підприємстві нам часто доводиться працювати з контрагентами і наводити відомості про контрагента, з яким нам прийдеться працювати. Такі операції як перевірка контрагента є невід'ємною частиною нашої роботи. Для того, щоб заповнити всі необхідні поля менеджерам і бухгалтерам часто доводиться запитувати інформацію у самого контрагента, і потім довго чекати коли ж він ці дані нарешті надасть, або ще більш складний варіант - самостійно збирати інформацію на різних державних сайтах України.

Обрабка «Контрагент Інформ» для України, розроблена спеціально для фірм, працюючих в програмі 1С:Підприємство.

Перевірка контрагентів допоможе оцінити доречність видачі кредитів бізнес-партнерам, а також їх платіжоспроможність на даний момент.

Функціонал програми допоможе швидко заповнити всі необхідні дані, а саме: повна назва контрагента, його код ЄДРПОУ, ІПН, адреса, телефон, ПІБ керівника, дані про систему оподаткування, види діяльності (КВЕД). Перевірка контрагента в обробці «Контрагент Інформ» допоможе дізнатися інформацію про бенефіціарів, про тих хто має право підпису, про судові справи і рішення за участю запитуваної фірми або її керівника.

Всю цю інформацію всього в 1 клік можна перенести в довідник «контрагенти» програми 1С:Підприємство. В обробці є можливість порівнювати дані, які були занесені до цього часу в програму, порівнювати їх і при необхідності доповнити / оновити дані.


Перевірка контрагента тепер не є чимось нудним і болісним. Обробка "Контрагент Інформ" позбавить вас від рутинної роботи заповнення, заощадить час, позбавить від помилок, які можуть бути допущені через «людський фактор», а також допоможе розуміти наскільки сумлінним є Ваш партнер, отримавши докладні відомості про контрагента.

Вартість 1С:Підприємство обробки "Контрагент Інформ" Вас приємно здивує, адже ціна програми сформована в залежності від розмірів підприємства та необхідної кількості перевірок в місяць.

Окрім самої обробки наша компанія надає відео інструкцію, з повним оглядом функціоналу та налаштувань, деталей по встановленню програми. При необхідності, консультанти компанії зможуть проконсультувати Вас в телефонному режимі та відповісти на всі виникаючі питання.

Зворотній зв'язок


м. Київ, вул. Велика Васильківська, 55г, 6-й поверх. БЦ Lucky.Net Telecom Office

+38 (044) 500-15-15
+38 (066) 500-15-15
+38 (063) 200-15-15
info@cbt.ua
CRM-форма появится здесь